niedziela, 16 kwietnia 2017

Maska drożdżowa Babuszka Agafia

Od dłuższego czasu szukam sposobu na szybszy porost włosów. Przetestowałam wiele masek, ale żadna nie dała takiego efektu, jak Drożdżowa maska do włosów Receptury Babuszki Agafii. 


Ale zacznijmy od początku...
Drożdże piwne to jednokomórkowe grzyby uzyskiwane w procesie fermentacji, które rozmnażają się przez pączkowanie. Zawierają dużo witamin, najwięcej z grupy B oraz E.   
Drożdże można stosować zewnętrznie i wewnętrznie, dlatego poprawiają stan włosów, likwidują łupież, wzmacniają paznokcie oraz rzęsy, oczyszczają skórę twarzy i wiele innych.


Maska drożdżowa do włosów Receptury Babuszki Agafii

Pojemnik wykonany jest z plastiku, w środku dodatkowo zabezpieczony plastikową nakładą, która zapobiega wylaniu się maski. Pojemność jest dosyć duża, bo aż 300 ml. Należy zużyć całą zawartość w ciągu 12 miesięcy od otworzenia opakowania. 
Maska jest rzadka, co utrudnia nam nałożenie jej na włosy. Ma charakterystyczny ciasteczkowo-waniliowy zapach. 
Stosowałam ją codziennie przez miesiąc. Nakładałam ją na noc, a rano spłukiwałam i myłam włosy. 
Można ją jednak nakładać po umyciu na pół godziny, albo nałożyć na 1-2 minuty tak, jak radzi producent, jednak u mnie się to nie sprawdziło. 




A efekty? 
Moje włosy stały się uniesione u nasady, nabrały blasku i nie mają skłonności do elektryzowania się. Po umyciu mogę je bezproblemowo rozczesać. Nie tworzą się żadne kołtuny. Najważniejszym plusem jest jednak przyspieszenie wzrostu. Zauważyłam wysyp baby hair. Moje włosy w miesiąc urosły o 2-3 cm. 

A Wy? Jakie macie doświadczenie z tą maską? Polecacie jakieś inne produkty, które przyspieszają porost włosów? Chętnie przeczytam wszystkie komentarze. :)
Gabrysia
Share:

2 komentarze:

  1. niestety nie miałam tego kosmetyku, ale mam w planach zakup, coraz częściej widzę właśnie te produkty na innych blogach :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie wszystkie produkty od Babuszki Agafii są cudowne. Na pewno jeszcze o nich napiszę. :)

      Usuń